رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همدان:

مشکلات سه واحد تولیدی استان همدان رفع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۶۱۲۸
مشکلات سه واحد تولیدی استان همدان رفع شد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همدان، گفت:مشکلات سه واحد تولیدی استان همدان رفع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا متین، تصریح کرد: یک واحد پرورش مرغ تخمگذار در شهرستان بهار بدهی معوقه داشت که به استناد ابلاغیه قوه قضائیه مبنی بر عدم صدور اجرائیه برای واحدهای فعال، از بانک عامل خواسته شد تا از اقدام قانونی برای واحد مذکور خودداری کند.

وی خاطرنشان کرد: یک واحد بره‌پرواری واقع در شهرستان ملایر نیز مشکلاتی با بانک کشاورزی در زمینه تسهیلات دریافتی داشت، که برای حل و فصل این مشکل و تسهیل روند فعالیت واحد تصمیم‌گیری شد.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: همچنین موضوع تامین آب مورد نیاز یک دامداری نیز مطرح و برای مشکل این واحد راهکارهای لازم از سوی امور آب و جهادکشاورزی پیشنهاد شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همدان، از ابتدای امسال ۵۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده که دراین جلسات ۱۴۴ مصوبه برای گره گشایی از فعالان اقتصادی به ویژه واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکل تولیدکنندگان استان همدان مربوط به سیستم بانکی است، افزود: تسهیلات دریافتی از بانکها سرمایه های این استان هستند و گیرندگان وام باید نسبت به پرداخت به موقع اقساط و بازگشت آن به چرخه اقتصادی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و بانکها نیز بخش تولید را یاری کنند.

متین به حفظ واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های دولت به شمار می‌آید که با جدیت در استان همدان پیگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز