کارشناس هواشناسی همدان:

سامانه بارشی امشب وارد همدان می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۳۷۸۷
سامانه بارشی امشب وارد همدان می شود
کارشناس هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی تا ساعاتی دیگر به استان همدان خبر داد و گفت: این سامانه بارش برف را به همراه دارد.

گزارش خبرنگار برنا، حسن باقری شکیب با بیان اینکه هم اکنون اکثر نقاط استان همدان شاهد وزش باد نسبتا شدید است، گفت: از امشب چهارشنبه سامانه بارشی بیشتر نقاط استان همدان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه با ورود این سامانه بارشی در بیشتر نقاط استان همدان شاهد بارش برف خواهیم بود و مناطق غربی و جنوبی بیشتر از سایر نقاط استان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند، افزود: با خروج سامانه بارشی کاهش محسوس دما بر هوای استان حاکم می شود و این کاهش دما تا اواسط هفته آینده ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر پنج شنبه کاهش دما شدت می گیرد، گفت: دمای حداقل تا اواسط هفته آینده تا منهای ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز خواهد رفت.

کارشناس هواشناسی استان همدان از گلخانه‌داران و کشاورزان خواست نسبت به تنظیم دمای گلخانه ها اقدام و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت ناشی از افت دما بیندیشند.

باقری شکیب با اشاره به اینکه افت دما به یکباره خواهد بود، افزود: روز گذشته نهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و فامنین با منفی ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقطه گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز