رئیس شرکت مخابرات شهرستان ملایر خبر داد:

راه‌اندازی طرح‌های مخابراتی ملایر با ۳۲ میلیارد تومان

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰۵
راه‌اندازی طرح‌های مخابراتی ملایر با ۳۲ میلیارد تومان
رئیس شرکت مخابرات شهرستان ملایر از راه اندازی و افتتاح طرح ‌های مخابراتی شهرستان ملایر با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدرضا تاجوک با بیان اینکه شرکت مخابرات در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم سیستم‌های نوین را به تجهیزات خود افزوده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر نقاط کشور از این امکانات بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه سیستم ADSL نیز در شهرستان ملایر به خوبی ارتقا پیدا کرده است، افزود: در حال حاضر ۱۱۵ روستای شهرستان ملایر از امکانات اینترنت همراه اول بهره‌مند هستند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر بالارفتن سرعت اینترنت و ارتقای کیفیت در خدمات‌دهی به مشترکان را از جمله اهداف شرکت مخابرات برشمرد و تصریح کرد: بیش از ۹۰ روستای شهرستان ملایر قابلیت استفاده از اینترنت پرسرعت را دارند.

وی در ادامه با اشاره به طرح های افتتاحی شرکت مخابرات ملایر در دهه فجر گفت: طرح‌های مخابراتی شهرستان ملایر با بیش از ۳۲ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

تاجوک از ارتقا و تبدیل ۴۴ سایت تلفن همراه ۲G به ۳G و ۴G در ایام دهه فجر خبر داد و با بیان اینکه در این زمینه ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: این اقدام و حرکت جهادی با هدف ارتقای اینترنت مناطق روستایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: احداث دو سایت جدید تلفن همراه در روستاهای بابا رئیس و لولوهر با ۱۶۰ میلیون تومان برای هر روستا ۸۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های اداره مخابرات ملایر در دهه فجر است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر از نصب و راه‌اندازی سه دستگاه کافوی نوری و تلفن اینترنتی با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان در سه روستای نهنجه، علیجوق و قلعه کرتیل‌آباد همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به سرقت کابل‌های تلفن در این مناطق ایجاد این طرح‌ها علاوه بر جلوگیری از سرقت کابل‌ها، ایجاد قابلیت واگذاری استفاده از تلفن اینترنت و پرسرعت را نیز مهیا می‌کند.

وی از افزایش پهنای باند در مناطق کم ظرفیت روستایی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با نصب چهار دستگاه oLT با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در این زمینه با ایجاد این دستگاه‌ها افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت نیز در روستاها مشابه شهر خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر از افزایش ۶۲۴ پورت جدید اینترنت پرسرعت ADSL در ۱۸ مرکز روستایی شهرستان با یک‌میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باعث ایجاد ظرفیت‌های اینترنت پرسرعت و قابلت بهتر به برنامه‌های فضای مجازی از جمله برنامه شاد برای دانش‌آموزان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز