مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سروقامتان مایه افتخار استان همدان هستند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۰۷۸۶
سروقامتان مایه افتخار استان همدان هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تیم والیبال سروقامتان همدان یکی از افتخارات و سرمایه ورزش استان همدان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آئین بدرقه تیم والیبال سروقامتان استان همدان به مسابقات کشوری به میزبانی گرگان که با حضور فرماندار، مولوی عضو شورای شهر همدان و جمعی از مربیان و قهرمانان ورزش در محل خانه والیبال همدان برگزار شد، اظهار کرد: استان همدان همواره دارای ظرفیت های قدرتمندی در حوزه ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه تیم والیبال سروقامتان همدان یکی از این افتخارات و سرمایه ورزش استان همدان است، گفت: خوشبختانه آنچه در والیبال استان همدان شاهد هستیم اتحاد و همدلی برای رسیدن به هدفی مشخص است که در این بین مدیرعامل باشگاه سروقامتان تلاش های زیادی برای رسیدن به اهداف باشگاه کرده و می کنند.

photo_2021-02-02_10-05-31 (2)

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر همدان در راستای ترویج ورزش همگانی و قهرمانی در شهرستان همدان، گفت: خوشبختانه شهرداری همدان در حوزه ورزش شهروندی و قهرمانی اقدامات و حمایت های خوبی در حد بضاعت از برنامه ها و تیم های ورزشی دارند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی هیئت والیبال هرآنچه در توان داشته باشد به کار خواهد گرفت و این مهم در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز