اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۷ بهمن ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با ابراز نگرانی از موج چهارم کرونا در استان، گفت: تاکنون هزار و ۴۸۸ نفر در استان همدان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری اظهار داشت: متاسفانه در مدت ۱۰ روز گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی در تعداد شهر‌های نارنجی در سطح کشور مواجه هستیم به گونه‌ای که استان همدان هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: در حال حاضر شهر‌های نارنجی شامل بهار، تویسرکان، رزن، درگزین، شهرهای آبی شامل فامنین، اسدآباد، کبودراهنگ و شهر‌های زرد شامل ملایر، نهاوند و همدان هستند.

طاهری ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی بیمارستانی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ مورد که ۳۶ مورد در بخش عادی، ۱۰ مورد در بخش آی سی یو و حال ۳۰ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا یادآور شد: تعداد موارد مثبت از ابتدای بیماری تاکنون با ۹ مورد جدید به عدد ۱۰ هزار و ۲۲۱ و متأسفانه تعداد موارد فوت با دو مورد جدید به عدد هزار و ۴۸۸ مورد افزایش یافته است.

info corona news 11   17

این مسئول تأکید کرد: ما نگران موج چهارم بیماری در نیمه نخست اسفند ماه هستیم لذا از همه مردم استان خواهش می‌کنیم که دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه دوری از اجتماعات و استفاده از ماسک را حتما رعایت کنند.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۷، تویسرکان ۶۴۴، رزن ۴۳۵، درگزین ۱۹۴، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۲ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۸۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۰ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۷۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز