معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خبر داد:

افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۳۷۵۲
افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دهه فجر امسال در استان همدان ۲۴۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح و بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال طرح کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت در جمع مسئولان شهرستان اسدآباد و خبرنگاران در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد ۱۶۶ طرح افتتاح و کلنگ زنی شده در زمانی انجام گرفته که در محاصره و تحریم اقتصادی قرار داریم و قطعاً در صورت نبودن این شرایط خدمات بیشتری در راستای رفاه و آسایش و رونق اقتصادی جامعه به مردم ارائه می شد.

وی در ادامه با بیان اینکه استاندار همدان با برنامه ریزی استان را  مدیریت می کند و برای استان برنامه راهبردی سه ساله را تدوین کرد و امام جمعه استان تقویت کننده همه ما مدیران است، یادآور شد: این همدلی و وحدت نیز بین امام جمعه شهر اسدآباد، نماینده مردم اسدآباد در مجلس و فرماندار اسدآباد برای خدمتگذاری به مردم کاملاً مشهود است.

آزادبخت با اشاره به نقش بی بدیل و بدون جایگزین  ولایت فقیه در مدیریت ایران اسلامی و ساده زیستی و آزادگی امام راحل و مقام معظم رهبری یادآور شد: همه ما موظف هستیم دولت را تقویت کرده و به فرمایش مقام معظم رهبری در این راستا عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی متوجه نیستند که با صحبت های خود در رابطه با دولت آب به آسیب دشمن می ریزند، اظهار کرد: دولت نقد و انتقاد سازنده را می پذیرد و ما باید با تقویت دولت نسبت به پیشرفت روزافزون کشور ایران اسلامی همدل و همراه باشیم.

آزادبخت در ادامه با اشاره به بحث کرونا نیز تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی قرار داشته که این امر نشان از مدیریت وضعیت شهرستان توسط مسئولان اسدآباد دارد و بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور العمل ها همچنان تأکید داریم.

وی در پایان بیان کرد: شهرستان اسدآباد در طرح سردار شهید سلیمانی ورود خوبی داشته است و در حال حاضر با زحمات مسئولان و همکاری مردم باید سعی کرد تا این شرایط پایدار مانده و به شرایط قبل بازنگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز