دهکده گنج نامه حامی تیم اسکواش همدان شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹۶
دهکده گنج نامه حامی تیم اسکواش همدان شد
مجموعه تفریحی، گردشگری دهکده گنج نامه به عنوان حامی تیم اسکواش همدان در رقابت های لیگ برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در مراسمی با حضور تنی چند از مسوولان اجرایی همدان، ضمن رونمایی از پیراهن جدید تیم اسکواش همدان برای حضور در لیگ برتر کشور، مجتمع گنج نامه نیز به عنوان حامی این تیم معرفی شد.

همچنین در این مراسم با حضور «محمدعلی محمدی» فرماندار همدان، «سعید ترابیان» رییس هیات مدیره دهکده توریستی گنج نامه و «اسدالله ربانی مهر» رییس هیات اسکواش همدان، از برگزیدگان مسابقات ورزش در خانه، پیکارهای آقایان و بانوان اسکواش دهه فجر، رقابت مجازی فدراسیون، مسابقات نقاشی کودکان و عکس شب یلدا ویژه اعضا هیات اسکواش استان تقدیر شد.

فرماندار همدان در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم حمایت از توسعه ورزش و ورزشکاران، گفت: هدف ما کسب موفقیت ورزشکاران همدانی در میادین ملی و بین المللی است که برای تحقق این هدف نیز از تمامی ورزشکاران حمایت می کنیم.

«محمدعلی محمدی» افزود: همدان از دیرباز مهد تاریخ و تمدن ایران زمین بوده و باید در تمامی صحنه‌ها و میادین مختلف بدرخشد.

به گفته وی، جوانان مستعد همدانی شایسته بهترین حمایت‌ها هستند و باید در حوزه ورزش نیز افتخارآفرینی‌ها با قدرت ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه اسکواش به عنوان یکی از رشته‌های نوپا به دنبال ارتقا و پیشرفت جایگاه است، گفت: پیشرفت‌های بسیار خوبی را از این ورزش شاهد هستیم و حمایت لازم را خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز