فرماندار نهاوند:

توسعه زیرساخت های ورزشی بخش خزل نهاوند در دستور کار باشد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰۶
فرماندار نهاوند، گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی بخش خزل نهاوند در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری در آیین بهره برداری از پروژه سالن باستانی شهید مبر نهاوند که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، امام جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: دکتر سیفی یکی از افتخارات کشور خصوصا استان های زاگرس نشین هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم حضور شما و افتتاح سالن باستانی شهید مبر نهاوند منشا خیر و برکت برای شهرستان باشد، گفت: دکتر سیفی مدیری توانمند، پای کار و پاسخگو است که همواره برای ارتقاء جایگاه استان همدان در تلاش و تکابو هستند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه خدمتگذاری در دولت تا آخرین روز ادامه دارد، گفت: ورزشکاران نهاوند با الگوگیری از شهدای گرانقدر با حداقل امکانات در میادین مختلف ورزشی حاضر شدند لذا امیدواریم در دوره جدید این دغدغه ها رفع گردد.

وی با اشاره به اینکه بیان داشته ها به معنای عدم وجود مشکل و بیان کمبودهای به معنای کار نشدن در بخش ورزش نیست، گفت: تقاضا داریم اعتبار ویژه ای برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان اختصاص داده شود.

ناصری با بیان اینکه خوابگاه ورزشی نهاوند، چمن گیان، برزول، استخر بانوان و غیره از جمله مهترین پروژه هایی هستند که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات و امکانات ورزشی بخش خزل نهاوند نیز باید ویژه دیده شود.

وی در پایان تضریح کرد: امیدواریم با همت والای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان شاهد توسعه و ارتقاء جایگاه ورزش و جوانان استان در دوره مدیریت جدید باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز