رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان:

اصحاب رسانه مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کنند

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۰۱۷۷
اصحاب رسانه مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کنند
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، گفت: اصحاب رسانه مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر در نشست خبری ستادانتخابات، اظهار کرد:  انتظاراز رسانه ها در انتخابات ۱۴۰۰ ،دعوت مردم به مشارکت حداکثری است.

وی گفت: رسانه های استان بیشترین همکاری را با ستاد مدیریت کرونا داشتند و انتظار داریم در بحث انتخابات با ستاد انتخابات استان همکاری کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هر هفته تشکیل و از ظرفیت رسانه ها در این کمیته استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: رسانه های استان با نگاه تکلیف محور و مسئولین اجتماعی در همه عرصه ها همکاری خوبی داشتند.

ربانی خاطرنشان کرد: در موفقیت های استان در مدیریت کرونا ،رسانه ها نقش بسیار تاثیر گذاری داشتند.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی در کشور و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری هرگونه برنامه در روزهای آخر سال ممنوع است و باید خانواده ها مراقب شرایط فعلی و وضعیت کرونایی باشند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، تصریح کرد: رعایت پروتکل ها، پرهیز از دورهمی و تجمعات و استفاده از ماسک بزرگترین راه کنترل و پیشگیری بیماری کروناست و در استان همدان، مردم بیشترین همکاری را با ستاد کرونا و رعایت پروتکل ها داشته اند و همین باعث شد شرایط استان همدان نسبت به خیلی از استانهای کشور بهتر باشد اما وضعیت شکننده است و بستگی به رعایت پروتکل ها دارد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: برنامه ها و تجمعات روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال با هر عنوان و نامی می تواند باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان و سخت شدن شرایط شود و امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه و تجمع در روزهای پایان سال نداریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز