رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:

افزایش پهنای باند اینترنت در استان همدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۷
افزایش پهنای باند اینترنت در استان همدان
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان از افزایش پهنای باند اینترنت در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد حسن میرزایی در جمع بخشداران به تشریح سامانه جامع انتخابات پرداخت و افزود: مهمترین زیر ساخت ارتباطی ما در انتخابات با وزارت کشور شبکه «ام.پی.ال،اس» بوده که از ۲ هفته پیش پهنای باند این شبکه چهاربرابر شد و برای شتاب بخشیدن به سرعت اینترنت برقراری مرکز استان با شهرستان ها و بخش ها پهنای باند در این بخش نیز ۲ برابر شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری همدان اضافه کرد: هم اینک از هر مکان می توان به راحتی به سامانه جامع انتخابات وصل شد حتی می توان با اتصال به شبکه دولت کارهای مورد نیاز را غیرحضوری پیگیری کرد.

وی شبکه دولت را جایگزین شبکه «ام.پی.ال.اس» دانست و افزود: در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی در برقراری ارتباط از طریق شبکه «ام.پی.ال.اس» می تواند مسائل انتخابات را از طریق شبکه دولت پیگیری کرد.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه از ۲۵ فرایند انتخابات ۲۴ مرحله مکانیزه است خطاب به بخشداران تاکید کرد که با توجه به آغاز فرایند انتخابات پایداری شبکه دولت و «ام.پی.ال.اس» ضروری است چرا که تا پایان انتخابات به این بسترها نیاز است.

میرزایی ادامه داد: تسهیل ارتباط از طریق ۲ بستر ارتباطی «یو.اس.اس.دی» و «ای،پی.ان» از سوی مخابرات پیگیر هستیم و این شرکت در روز انتخابات مکلف شده با بهره گیری از این ۲ سرویس، زمینه ارتباط انلاین با همه شعب انتخابات را همانند دور قبل فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: نشست هایی با رییس و کارشناسان شرکت مخابرات به منظور فراهم کردن زمینه ارتباط انلاین با شعب اخذ رای برگزار می شود تا از هم اینک با رصد همه شعب مشکلات احتمالی پیش روی ارتباط آنلاین را رفع کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان با چهار شیوه نصب نسخه نرم افزار موجود در پرتال وزارت کشور بر روی گوشی اندروید، رایانه شخصی موجود در منزل یا محل کار، حضور در دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه به فرمانداری ها می توانند برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان از داوطلبان خواست به جای حضور در فرمانداری ها از شیوه های غیرحضوری برای ثبت نام استفاده کنند چرا که یکی از تاکیدهای اصلی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا پرهیز از تجمع است.

میرزایی یادآوری کرد: طبق شاخص های پیش بینی شده از سوی وزارت کشور استان همدان در انتخابات گذشته در حوزه فناوری اطلاعات در جمع چهار استان برتر کشور به علت انلاین بودن همه شعب، قرار گرفت.

وی از فرماندارن و بخشداران خواست تیم فناوری قوی برای انتخابات پیش رو تشکیل دهند و از افراد دارای تجربه برگزاری انتخابات در کمیته های خود استفاده کنند همچنین برای بررسی پایداری شبکه فرمانداری و بخشداری، کارشناس فناوری را ملزم به بررسی روزانه وضعیت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز