مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

بیانیه گام دوم انقلاب محوری‌ترین نقشه راه برای آینده کشور است

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۶۸۰۴
بیانیه گام دوم انقلاب محوری‌ترین نقشه راه برای آینده کشور است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب محوری‌ترین نقشه راه برای آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان که به مناسبت هفته جوان برگزار شد ضمن تبریک سال نو و همچنین اعیاد گذشته و پیش رو، اظهار کرد: ورزش نوعی عبادت است چراکه موجب ارتقا و رشد و تعالی جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سلامتی می‌شود.

وی بابیان اینکه استان همدان دارای جایگاه خوبی در خصوص ساخت و توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی دارد، گفت: در بحث ورزش نیز ورزشکاران توانمند استان همدان همواره در سطوح مختلف ملی و فراملی افتخارآفرین بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه پیگیر میزبانی مسابقات ملی و فراملی هستیم، گفت: برگزاری مسابقات در سطح ملی و فراملی در استان باعث ارتفاع شاخص‌های مختلفی در حوزه‌های ورزشی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و برنامه‌ریزی و کادر سازی برای آینده نظام هستند، گفت: در حال حاضر 150 سازمان مردم‌نهاد جوان در استان همدان فعالیت‌های عام‌المنفعه‌ای در راستای اعتلای جایگاه استان همدان در کشور انجام می‌دهند.

سیفی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب محوری‌ترین نقشه راه برای آینده کشور است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در نظر دارد در سال جاری باهدف گذاری‌های صورت گرفته نسبت به تبیین جامع این بیانیه برای جامعه هدف خود تلاش کند تا شاهد آینده‌ای پربارتر و پرشکوه‌تر برای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز