مدیرکل اجتماعی استانداری همدان:

مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۴۵۵
مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است
مدیرکل اجتماعی استانداری همدان گفت: استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی است و مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد نادری فر با بیان اینکه تمام استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اظهار کرد: بار مراجعات به بیمارستان‌ها به شدت رو به افزایش است و این زنگ خطری برای ابتلای بیشتر به ویروس کروناست.

وی با تاکید بر اینکه مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است افزود: مردم باید به صورت دقیق رعایت مسائل بهداشتی را مد نظر داشته باشند و جز در مواقع ضرور از منزل خارج نشوند.

مدیرکل اجتماعی استانداری همدان ضمن تاکید بر زدن ماسک و شستشوی دست‌ها بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جدی گرفتن تهویه مناسب در تجمعات بسیار اهمیت دارد زیرا وضعیت خطرناکی را شاهد هستیم‌.

وی با بیان اینکه دید و بازدیدها و دورهمی‌ها باید فعلا تعطیل شود تاکید کرد: بیشترین عامل شیوع کرونا از طریق برگزاری دورهمی‌هاست که باید تا حد امکان کاهش یابد.

نادری‌فر تاکید کرد: چنانچه فردی علائم سرماخوردگی داشت نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشد و باید سریع به مراکز درمانی مراجعه کند زیرا کرونا در اوایل ابتلا بیشتر قابل درمان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تخت و ظرفیت خالی در بیمارستان‌های همدان وجود دارد گفت: همه بیماران نیاز به بستری ندارند اما با مراجعه اولیه می‌توانند در مهار و پیشروی بیماری کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز