اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۹۸۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۱۱ هزار و ۴۷۹ نفر در اثر ابتلا به این بیماری در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری، گفت: با شناسایی ۷۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۳۹ هزار و ۹۵ نفر رسید.

وی افزود: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۱۱ هزار و ۴۷۹ نفر و بیماران سرپایی به ۲۷ هزار و ۶۱۶ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۰۸ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۷ مورد بود که ۲۰۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona news14000102103

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۱۱، بهار ۶۵۹، تویسرکان ۷۵۲، رزن ۵۰۰، درگزین ۲۰۸، فامنین ۲۰۳ و کبودراهنگ ۷۲۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۳۷۲  نفر در نهاوند و چهارهزار و ۲۶۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز