فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اعزام جهادگران به خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در نهاوند

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۴۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۰
اعزام جهادگران به خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام جهادگران به خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند گفت: با شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان نهاوند، بنا به درخواست بیمارستان‌های آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی دو اکیپ از بسیجیان جهادگر شهرستان نهاوند را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان به بیمارستان‌های شهرستان اعزام کردیم.

وی افزود: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان جهادگران خواهر و برادر به مدت یک ماه در دو بیمارستان شهرستان مشغول خدمت‌رسانی بودند.

سرهنگ علی مختاری گفت: در موج چهارم نیز با توجه به افزایش بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیش از ۲۰ نفر از جهادگران خواهر و برادر به صورت دو شیفت صبح و عصر ۸ ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان هستند.

وی بیان کرد: شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز بوده و به همین منظور از ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود و در همین راستا بسیجیان عزیز سپاه ناحیه نهاوند به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی در ورودی‌های شهر استقرار یافته و بر محدودیت‌های کرونایی نظارت دارند.

مختاری با بیان اینکه رشادت‌های امروز جهادگران تداعی‌کننده ایثار رزمندگان جنگ و جهاد است، اظهار داشت: از همه مردم تقاضا داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای عبور از این بحران نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز