شهردار نهاوند خبر داد:

آغاز نهضت آسفالت در شهر نهاوند

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳۶
آغاز نهضت آسفالت در شهر نهاوند
شهردار نهاوند از آغاز نهضت آسفالت در شهر نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد حسین‌پور گفت: تلاش داریم که تا پایان اردیبهشت بخش قابل توجهی از عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها، معابر، میادین و کوچه‌های شهر را اجرایی کنیم.

نصب مبلمان شهری در چهارباغ/رفع خطر از املاک شهر

وی همچنین از نصب مبلمان پارکی در پروژه چهارباغ خبر داد و گفت: خوشبختانه با همت شورای شهر و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری توانستیم پروژه چهارباغ را اجرایی نماییم.

حسین‌پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه خاطرنشان کرد: تعداد ۸۰ صندلی و ۷۰ سطل زباله در چهارباغ نصب شد.

وی همچنین از خرید صد باکس زباله خبر داد و افزود: جانمایی باکس‌های خریداری‌شده صورت گرفته و درحال نصب هستند.

شهردار نهاوند همچنین از ادامه تخریب و رفع خطر با تخریب املاک خطرزا در شهر خبر داد و گفت: به دستور دادستان شهرستان نهاوند، یک ملک خطرزا واقع در منطقه شیخ منصور کوچه شهید زنگنه و بنا به درخواست شهروندان مبنی‌بر وجود دیوار خطرزا در محل میدان ۱۷ شهریور، توسط شهرداری نهاوند برای ایجاد امنیت و سلامت شهروندان رفع خطر شد. حسین‌پور تأکید کرد: مالکان دارای ملک خطرزا باید نسبت به رفع خطر ملک خود اقدام نمایند در غیر این‌صورت شهرداری نسبت به رفع خطر املاک اقدام و برابر تبصره بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هزینه انجام‌شده به‌اضافه ۱۵ درصد، از مالک اخذ خواهد شد.

با اضافه کردن ۲ عدد برج نوری، ۳ عدد پایه ۹ متری و ۴۰ عدد پایه ۷ متری دیگر در پروژه بام نهاوند در فاز یک توسط شهرداری نهاوند روشنایی این مکان تکمیل شد.

 آغاز عملیات ساماندهی بلوار خلیج فارس

شهردار نهاوند از اجرای عملیات ساماندهی بلوار خلیج فارس در حدفاصل میدان گروه انقلابی ابوذر تا سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: ساماندهی بلوار خلیج فارس حرکتی ماندگار در ورودی شهر نهاوند است، زیرا مسیر عبور مسافران است.

حسین‌پور با اشاره به سرعت قطار توسعه شهری در شهر افزود: با توجه به اهمیت زیبایی منظر شهری در ورودی‌های شهر، گسترش عملیات عمرانی با هدف روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هرگونه تصادفات جاده‌ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا ساماندهی بلوار خلیج فارس را در دستور کار قرار دهد. حسین‌پور خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها با هدف تأمین زیرساخت‌ها، ارتقای کیفی خدمات به شهروندان و توسعه پایدار صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است شهرداری نهاوند برای توسعه عمران و آبادانی شهر با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در مسیر خدمتگزاری صادقانه، رفع دغدغه‌ها، مشکلات و توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز