مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای بالای ۲۵۰ سی‌سی استان همدان ساماندهی می‌شوند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۷۹۴۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای بالای 250 سی‌سی استان همدان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نخستین جلسه بررسی مشکلات موتورسواران ز که با حضور سردار امیر فرماندهی انتظامی استان همدان، رؤسای پلیس تخصصی راهور، عملیات، امنیت اقتصادی، پاوا و همچنین مسئول حقوقی و مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، دبیر و مربی هیئت موتورسواری استان برگزار شد با بیان اینکه فصل‌الخطاب تمامی امور ما قانون است، گفت: تبعیت از قانون وظیفه شرعی و عقلی همه شهروندان حاضر در یک جامعه است که باید نسبت به اجرای آن برای ایجاد نظم و امنیت اهتمام ویژه داشته باشیم.

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان/حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه جامعه ورزش و جوانان استان همدان قانون‌مدار هستند و همواره در مواقع مختلف یاری گر مسئولین استان بوده‌اند، گفت: امروز باید بیش از پیش با برنامه‌ریزی، ایجاد ساختاری مشخص تهدیدهای حداقلی را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره انسان را به مشورت در امور و بهره‌گیری از نظرات بزرگان و سیره آنها توصیه می‌کند، گفت: امروز نیروی انتظامی و پلیس‌های تخصصی حاضر در جلسه نقش راهنما را برای جامعه موتورسوار هیئت موتورسواری استان را دارند و می‌توانند با ارائه راهکارهای عملیاتی چهارچوبی دقیق برای این مهم تعریف کنند.

وی گفت: فرهنگ‌سازی قوانین بحث مهم و موردتوجه دیگری است که باید در راستای ترویج حداکثری آن در جامعه تلاش شود تا به جایگاهی برسیم خود را در همه حال و هر زمانی ملزم رعایت قانون بدانیم.

سیفی با اشاره به اینکه در حال حاضر 100 موتورسوار دارای موتور سنگین با حجم بیش از 250 سی‌سی در استان همدان هستند که به‌صورت رسمی در استادیوم شهید مفتح زیر نظر مستقیم هیئت موتورسواری استان همدان فعالیت می‌کنند، گفت: باید ساماندهی و شناسایی این افراد آغاز شود تا بخشی از مشکلات موجود در این حوزه نیز رفع شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در بحث فرهنگ‌سازی ویژه موتورسواران با حجم موتور 125 سی‌سی نیز وارد عمل شده است و امکانات پیست شهید مفتح را برای خالی شدن هیجان آنها در اختیار گذاشته است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با همراهی مجموعه انتظامی استان همدان در رأس سردار امیری که دارای وسعت دید بالایی در مواجه با مسائل هستند در کنار جوانان و تفریحات سالم مهیج ایشان خواهیم بود و از ایشان حمایت خواهیم کرد.

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان/حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و رفتارسازی هدفمند با همراهی و همکاری نیروی انتظامی استان تأکید کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر با پیگیری‌های صورت‌گرفته زمین جهت احداث پیست موتورسواری و آفرود سواری یا اختصاص‌داده‌شده و یا در حال تخصیص هستیم تا بتوانیم قدمی مثبت در این راستا برداریم.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری همه‌جانبه با فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای اجرای برنامه‌های ورزشی و سیاست‌های کلی وزارت ورزش و جوانان در استان همدان، گفت: امیدواریم در آینده سطح روابط این دو دستگاه در راستای ایجاد امنیت پایدار و همچنین سلامت عمومی جامعه در ابعاد مختلف روحی، روانی و جسمی ارتقا دهیم.

نظر شما
پرونده ویژه