معاون سیاسی استاندار همدان:

روابط‌عمومی‌ ادارات مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۰۱۸۴
روابط‌عمومی‌ ادارات مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی به موقع خدمات نظام و آگاه‌سازی مردم، نسبت به حضور باشکوه مردم برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های برتر استان همدان افزود: روابط عمومی‌ها بیانگر تلاش و خدمات سازمان‌ ها هستند و کار سخت، پیچیده و ارزشمندی دارند.

وی اظهار داشت: مظلومیت و گمنامی، همراه با کار سخت، با روابط عمومی‌ها عجین شده است.

آزادبخت با اشاره به اینکه استاندار حمایت ویژه ای از روابط عمومی ها دارد، عنوان کرد: روابط عمومی ها هنرمندانی هستند که می‌توانند با هنر خود عملکرد دستگاه ها را به شیوه دقیق اطلاع رسانی کنند.

وی خطاب به روابط عمومی ها گفت: اگر نقش شما نیروهای خوش ذوق نباشد، انگار هیچ کاری انجام نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: داشتن انگیزه بالا و آشنایی با شیوه نامه های به روز از مهمترین اولویت های یک روابط عمومی برتر است.

وی اضافه کرد: جامعه ما نیاز به ورود همه جانبه روابط عمومی ها دارد تا انتخابات را جا بیاندازند و جامعه را نسبت به حضور باشکوه مردم برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

آزادبخت تاکید کرد: دشمنان دنبال دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند و مردم باید با شرکت در انتخابات هوشمندانه عمل کنند.

وی افزود: امروز حضور مردم در انتخابات امر ضروری و لازم است و هرچه مشارکت بیشتر شود جایگاه انقلاب در دنیا محکم ترمی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز