فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف ۲۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۹۳۸۱
کشف ۲۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در استان همدان
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل این نیرو در ۲ عملیات موفق به کشف ۲۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در این استان شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار سلیمان امیری در بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران بیان کرد: عوامل پلیس آگاهی در عملیات نخست با اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری سه سارق غیربومی که در قالب یک باند فعال بودند، شدند.

وی اضافه کرد: این افراد در امر سرقت خودرو و فروش قطعات فعال بودند که از آنها ۶ دستگاه نیسان وانت و هفت دستگاه سواری پراید کشف و ضبط شد که پس از تایید محل سرقت و شناسایی مالباختگان با طی پروسه اداری وسیله نقلیه تحویل مالکان می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: همچنین یک باند ۶ نفره سرقت موتورسیکلت در استان همدان شناسایی و دستگیر شدند که از این باند ۱۶ دستگاه موتور سیکلت کشف شد و سارقان در بازجویی ها علاوه بر خودرو به یک فقره سرقت احشام نیز اعتراف کردند.

سردار امیری گفت: اعضای این باند اقدام به سرقت موتورسیکلت از داخل پارکینگ منازل مسکونی و آپارتمان ها در استان همدان می کردند.

وی با بیان اینکه سه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند اظهار داشت: در این ۲ عملیات در مجموع ۱۳ دستگاه خودروی سواری و باری و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف همچنین ۹ سارق حرفه ای نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: برای جمع آوری سلاح جنگی و شکاری نیز دستورات ویژه صادر شده است و عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اقدام به رصد این قبیل تخلف ها می کند و در مجموع عوامل انتظامی این استان اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهند.

 سردار امیری افزود: در این راستا چند اراذل و اوباش که اقدام به شرارت و ناامنی می کردند توسط عوامل انتظامی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز