مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

استعدادیابی و برندسازی دو مقوله بسیار مهم در ورزش است

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۰۴۶۹
استعدادیابی و برندسازی دو مقوله بسیار مهم در ورزش است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:استعدادیابی و برندسازی دو مقوله بسیار مهم در ورزش است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور که با حضور تنی چند از هیئت‌های ورزش استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید به دنبال استعدادیابی آکادمیک در فضا عمومی ورزش و جامعه باشیم تا بتوانیم افراد توانمند در رشته‌های مختلف ورزشی را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تنها افرادی می‌توانند در عرصه عمل فعال باشند که دارای تخصص باشند، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته مرکز استعدادیابی ورزش و جوانان استان همدان برای تحقق این مهم در حوزه ورزش راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم راندمان فعالیت ورزشکاران را ارتقاء دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی ذهنی ورزشکاران را دیگر مسئله مهم در بحث استعدادیابی عنوان کرد و گفت: استعدادیابی دارای شاخص‌های متعددی است که بسیاری از آنها در رفتار، حرکات و فعالیت‌ها باید شناسایی شوند.

وی با تأکید بر اینکه استعدادیابی و برندسازی دو مقوله بسیار مهم در ورزش است، گفت: امروز باید اتلاف انرژی در ورزش و ورزشکاران را به حداقل برسانیم چراکه فرصتتی برای آزمون‌وخطا در جامعه امروزی نداریم.

سیفی بر ضرورت برگزاری دوره آموزشی استعدادیابی ورزشی ویژه مربیان تأکید کرد و گفت: استعدادیابی اصل کار در ورزش است اگر به‌درستی پی‌ریزی شود قطعاً شاهد موفقیت و درخشش ورزشکاران در آینده خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز