آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۳۶۸۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 26 خردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ه با فوت یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۲۸ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری ادامه داد : همچنین با ابتلای ۱۰۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۸۹۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۴ هزار و ۲۱۰ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۹ مورد بود که ۶۱ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هشت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۹ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۹۱، بهار ۹۶۴، تویسرکان یک هزار و ۱۱ ، رزن ۷۵۶، درگزین ۲۸۶، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۵ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۲۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۷۹ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۸۳۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، «فامنین، اسدآباد و تویسرکان» در وضعیت زرد و هفت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز