مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

پروژه سه سالن استادیوم شهید شمسی پور همدان در آستانه تجهیز کارگاه است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۶۹۶۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تجهیز کارگاه پروژه سه سالن استادیوم شهید شمسی پور همدان توسط پیمانکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در برنامه سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) و تقدیر از حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان استان همدان در حماسه 28 خردادماه، اظهار کرد: حضور در انتخابات یکی از تکالیف همه ایرانیان من‌جمله جامعه ورزش و جوانان است.

وی اظهار کرد: برای ساختن ایران آباد و آزاد و ادای دین به خون شهدا جامعه ورزش و جوانان استان همدان همچون گذشته به میدان آمدند و برای تعالی نظام و انقلاب دین خود را ادا کردند که جای تقدیر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه امروز با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همچنین حمایت استاندار و مجمع نمایندگان استان همدان اقدامات خوبی در بحث زیرساخت‌های ورزشی استان انجام شده است، گفت: از ابتدای ورود به استان تاکنون 105 میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه‌های ورزشی استان از محل‌های مختلف جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیمانکار پروژه سه سالن در حال تجهیز کارگاه است و در آینده نزدیک شاهد تغییرات و تحولات ارزنده‌ای در آن خواهیم بود، گفت: هدف ما خدمت به ورزش و جوانان استان است و تا آخرین روز حضور در استان از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.

سیفی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به‌صورت محسوس و نامحسوس از کلیه اماکن بازرسی می‌کنند، گفت: سالن‌های ورزشی باید در بحث نظارت بر اماکن تحت اختیار خود فعال باشند و در اجرای پروتکل‌های بهداشتی جدیت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد ساختار به‌دوراز فساد در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در انتخابات هیئت‌های ورزشی دموکراسی را به معنای واقعی کلمه اجرا می‌کنیم چراکه دخالت در انتخابات هیئت‌های ورزشی درشان اداره کل ورزش و جوانان نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز