نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاکید کرد:

ضرورت تسریع در ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی در شهرک شهید مدنی همدان

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۹۰۹۲
ضرورت تسریع در ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی در شهرک شهید مدنی همدان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بر ضرورت تسریع در ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی در شهرک شهید مدنی همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی به همراه جمعی از مسئولان اداری و انتظامی همدان در بازدید از شهرک مدنی همدان اظهار داشت: رفع مشکلات شهری و عدالت در توزیع خدمات، با مساله درآمد و هزینه که جز سیاست‌های شهرداری همدان است امکان پذیر نیست و باید شورای شهر و شهرداری نسبت به برطرف کردن این معضل ورودی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر جمعیت در منطقه شهرک مدنی، افزود: تمرکز جمعیت در این منطقه، مشکلات متعددی را برای ساکنان ایجاد کرده که مسئولان باید توجه ویژه‌ای نسبت به رفع این موانع داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه در کنار مسائل زیر ساختی و عمرانی نباید از موضوعات فرهنگی نیز غافل شویم، گفت: در بازبینی‌هایی که صورت می‌گیرد باید با استفاده از نظر کارشناسان، پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه شهرک مدنی نیز توجه شود.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه فضای سبز و فضای ورزشی در شهرک مدنی باید متناسب با جمعیت ساکن در آن باشد، گفت: شهرداری باید تلاش کند تا بر اساس وعده داده شده، زمین ورزشی این منطقه تا پایان تیرماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان خاطرنشان کرد: با مساعدت شهرداری لازم است تا بازسازی پیاده روها به جهت رفاه حال عابرین پیاده در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله شهید مدنی در همدان، گفت: مقرر شده تا از اوایل برگزاری این کنگره برخی از مشکلات شهرک شهید مدنی نیز رفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز