مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

نقد منصفانه موجب تعالی سازمان و شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۹۲۱۴
نقد منصفانه موجب تعالی سازمان و شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: نقد منصفانه موجب تعالی سازمان و شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی با حضور در دفتر پایگاه خبری همدان آنلاین و دیدار با مدیرعامل، سردبیر و کادر اجرایی این پایگاه خبری، اظهار کرد: امروز همه ما باید واقعیت‌نگر باشیم و به‌دوراز مسائل سیاسی برای مردم کار کنیم تا در دوران پایان مدیریت شرمنده مردم نباشیم.

وی تأکید کرد: خدمت به مردم به‌مثابه حضور ورزشکار در میدان رقابت است اگر تمام تلاش خود را کند دین خود را به مردم ادا کرده در غیر این صورت خود را شرمسار می‌داند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه رسانه‌های رسمی کشور و استان همدان برای ما مورد احترام و ارزش هستند، گفت: نقد منصفانه و تعارض در مقدار کم موجب پیشرفت و تعالی سازمان می‌شود لذا باید بسترهای پاسخگویی و شفافیت را بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ناامید کردن مردم به هر شیوه و طریقی در شرایط امروز جامعه که در گیر مسائل مختلی چون کرونا است کاری پسندیده نیست، گفت: باید مراقب باشیم در انتشار مطالب بیان دیدگاه و سلایق وارد چرتکه‌اندازی‌ها نشویم.

سیفی با اشاره به تعدد شبکه‌های ماهواره‌ای، مجازی و غیره ضدانقلاب، گفت: راهبرد اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ناامیدی مردم خصوصاً جوانان است تا بتوانند با وعده‌های دروغین ایشان را جذب کنند لذا باید برنامه‌های متنوعی برای تنویر افکارعمومی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم تا توطئه سازی دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به دو اقدام شاخص حوزه ورزشی از بدو ورود به استان همدان، گفت: خوشبختانه با ورود به همدان و استفاده از روابط و ارتباطات شخصی که با مجموعه‌های مدیریتی و وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی داشتیم موفق شدیم 105 میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشیدن و یا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان جذب کنیم که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان احیاء و ریل‌گذاری مجدد ساخت پروژه سه سالن در مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور همدان (سعیدیه)، گفت: اقدامات بسیاری طی چند ماه گذشته علی‌رغم تمامی سختی‌ها و ناباوری‌های صورت‌گرفته که انتظار داریم به حق به آنها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه تغییرات در بدنه دستگاه‌های اجرایی و یا به‌کارگیری افراد در محل‌های خدمتی درست موجب پیشرفت و ارتقاء جایگاه سازمان‌ها می‌شود، گفت: امروز کادر اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان غریب به 16 ساعت و گاهاً بیش از این مقدار برای پیشبرد اهداف اداره کل وقت می گذارند که نتیجه آن اقداماتی است که بخشی را امروز شاهد هستیم و بخش دیگر آن را نیز در آینده خواهیم دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز