به همت شهرداری همدان برگزار می‌شود؛

برپایی نماز جماعت در ۲۴ پارک همدان

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۱۴۱۶
برپایی نماز جماعت در ۲۴ پارک همدان
سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مشارکت گروه، فرهنگی، تبلیغی سراج به نمایندگی دفتر ولی فقیه و امام جمعه همدان در ۲۴ پارک همدان اقامه نماز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، روح‌الله وجدی هویدا با اشاره به برگزاری نماز در پارک‌های همدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی هر ساله سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مشارکت گروه فرهنگی، تبلیغی سراج به نمایندگی دفتر ولی فقیه و امام جمعه همدان اقدام به برگزاری اقامه نماز جماعت در ۲۴ بوستان شهر همدان می‌کند.

وی افزود: این برنامه به منظور ترویج فرهنگ نماز و افزایش گرایش جوانان و شهروندان همدان به این فریضه مهم الهی است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به پارک‌های که این طرح در آن برگزار می‌شود، گفت: ۷ بوستان و جایگاه شهر در منطقه یک شامل پارک‌های مردم، ارم، شکریه، سعیدیه، گنج‌نامه، نارون و میدان امام خمینی(ره) در منطقه دو شهر ۹ بوستان شامل کودک، حاج عنایت، اعتمادیه، شاهد، نوروزی، خانواده، شهید شمسی پور،  کوثر و ورزش در آنها نماز اقامه خواهد شد.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: ۴ بوستان و جایگاه شهر در منطقه ۳ شامل بوستان‌های خضر، شهروند، کوی گلستان و بوستان پردیسان در منطقه چهار نیز ۵ بوستان سعدی  باباطاهر، باغ ایرانی، پدر و شهید نفیسی از جمله بوستان‌هایی بوده که اقامه نماز هر روز در آن برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این برنامه از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور با توجه به شرایط مناسب جوی در ۲۴ بوستان شهر همدان برگزار خواهد شد در کنار اقامه نماز جماعت، پرسش و پاسخ‌های اعتقادی و شرعی شهروندان توسط روحانی پاسخ داده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز