مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد:

پایان کار ۳۰ جام باشگاه کتابخوانی در همدان

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۲۹۴۳
پایان کار ۳۰ جام باشگاه کتابخوانی در همدان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، گفت: ۳۰ جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور ۳۲۵ نفر در کتابخانه‌های عمومی این استان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عاطفه زارعی با بیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرصتی مناسب برای ارتقای مطالعه در کشور است افزود: طرح جام، پیشرو و پویا برای راه اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کشور بوده که به گسترش کتابخوانی کمک می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه هر یک از این جام‌ها بین هشت تا ۱۸ نفر عضو دارند که در یک کتابخانه گردهم آمدند افزود: ۶ کتاب برای این جام‌ها تعریف شده که اعضا با مطالعه گروهی اقداماتی از جمله نامه به نویسنده، تهیه فیلم موبایلی و انتخاب بهترین کتاب را انجام می‌دهند.

زارعی ادامه داد: چهار باشگاه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار، سه باشگاه در تویسرکان، چهار باشگاه در رزن، یک باشگاه کتابخوانی در فامنین، چهار باشگاه در کبودراهنگ، یک باشگاه در نهاوند، یک باشگاه در کتابخانه مرکزی و ۶ باشگاه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان، سه باشگاه در ملایر و سه باشگاه در کتابخانه‌های عمومی شاهنجرین تشکیل شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی در استان همدان با مشارکت وسیع کتابخانه‌های عمومی با وجود بیماری کرونا و به صورت مجازی در کتابخانه‌ها صورت گرفت.

وی اظهار داشت: پس از جمع بندی نهایی بهترین نامه، فیلم، کتاب و بهترین باشگاه از نظر داوران انتخاب می‌شود و در سال‌های گذشته باشگاه‌های کتابخوانی کتابخانه‌های عمومی استان همدان همواره سهم عمده‌ای در رتبه‌های برتر داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: بدون تردید امسال نیز پس از ابلاغ بخش نامه جام باشگاه‌های کتابخوانی، فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان همدان آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز