آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۶۸۷۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 23 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با شناسایی ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۸۳۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۶ هزار و ۸۶۵ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری افزود: همچنین با فوت یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۹۱ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۴۲ ، بهار یک هزار و ۲ ، تویسرکان یک هزار و ۳۹، رزن ۷۹۶، درگزین ۲۹۳، فامنین ۳۲۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۰ نفر است.

دکتر طاهری در پایان افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۴۵۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۶۱ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۲۳۸ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان سه شهرستان ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین و بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز