با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان؛

بانوان همدانی راه‌یافته به تیم ملی تنیس‌روی‌میز جوانان مورد استقبال قرار گرفتند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۸۱۲۰
بانوان همدانی راه‌یافته به تیم ملی تنیس‌روی‌میز جوانان مورد استقبال قرار گرفتند
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بانوان راه‌یافته به تیم ملی تنیس‌روی‌میز جوانان مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مراسم استقبال از بانوان تنیس‌ روی میز همدانی که با حضور جمعی از مربیان، ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش برگزار شد، اظهار کرد: هیئت تنیس‌روی‌میز هیئت خوب و بسیار منسجمی است امیدوارم افتخارآفرینی این هیئت ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تا حضور در رقابت‌های بین‌المللی و کسب افتخار بیشتر برای کشور نباید از تلاش دست برداشت، گفت: خوشبختانه بانوان تنیس‌باز همدانی در کشور دارای جایگاه خوبی هستند لذا انتظار می‌رود ضمن حفظ جایگاه فعلی به ارتقاء هرچه بیشتر آن توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه باید در دل همگانی کردن ورزش به ورزش قهرمانی دست پیدا کنیم، گفت: باید توسعه آموزش‌های مجازی با حضور قهرمانان و ورزشکاران استان نیز در دستور کار باشد تا شاهد توسعه این رشته در بخش آقایان نیز باشیم.

وی تصریح کرد: امروز ورزش باید مبتنی بر علوم دیگر همچون تغذیه و روان‌شناسی همراه شود تا یک ورزشکار بتواند چندین سال پیاپی بدرخشد.

در ادامه نیز زهره ابوطالبیان رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز استان همدان با بیان اینکه همواره برای رشد و ارتقاء جایگاه تنیس‌روی‌میز استان همدان در تلاش هستیم، گفت: تنها انتظار ما از دستگاه ورزش و جوانان حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران است همچنان که از بدو ورود دکتر سیفی به استان همدان شاهد این مهم هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان استان همدان جایگاه خوبی در کشور دارند و تلاش می‌کنیم تنیس روی آقایان نیز با تحولی جدی همراه باشد، گفت: هدیه آقا محمدی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان که عصر جمعه در تهران برگزار شد، در جدالی حساس موفق به برتری چهار بر سه برابر کیمیا رستمی شد و برای نخستین‌بار به عضویت تیم جوانان درآمد.

وی بیان کرد: آقا محمدی دور دوم مسابقات که با نتیجه چهار بر ۲ در برابر الینا رحیمی مغلوب شده بود این بار در بازی حساس و نفس‌گیر در مصاف با حریف قدرتمند خود کیمیا رستمی به پیروزی رسید تا به‌عنوان آخرین ملی‌پوش جوانان معرفی شود.

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین نیز شیما صفایی موفق به کسب سهمیه تیم ملی به‌عنوان نفر اول شده بود و هم اکنون استان همدان به‌افتخار ارزنده دست‌یافته است.

وی افزود: در حال حاضر از چهار سهمیه تیم ملی جوانان، ۲ سهمیه به همدان تعلق دارد که در تاریخ ورزش تنیس‌روی‌میز این استان بی‌سابقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز