معاون رئیس جمهور:

۸۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به استان همدان اختصاص داده می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۷:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۹۱۳۵
۸۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به استان همدان اختصاص داده می شود
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که تا قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم، ۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید عمرانی، اقتصادی و بهداشتی استان همدان اختصاص داده می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آیین بهره برداری از مرکز جامع سرطان همدان به عنوان نخستین مرکز درمانی غرب کشور، افزود: قرار بود ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار به طرح های استان همدان اختصاص داده شود که تا امروز بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این استان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سرطان همدان یکی از مهمترین طرح های حوزه بهداشت و درمان این استان و غرب کشور است، اظهار داشت: این مرکز از نظر علمی جایگاه ویژه ای در منطقه و سطح کشور دارد که مرحله اول آن امروز به بهره برداری رسید و مراحل دوم و سوم این مرکز درمانی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

نوبخت به احداث مسکن ملی محرومان در استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: احداث سه هزار واحد مسکونی برای افرادی که قدرت ساخت و خرید خانه ندارد در استان همدان پیش بینی شده که امروز ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری می رسد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به منظور افتتاح ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن محرومان و همچنین مرکز جامع سرطان دیشب(یکشنبه) وارد استان همدان شد و قرار است امروز و در پایان برنامه های خود به استان زنجان سفر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز