فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

دستگیری سارق و کشف ۶ فقره سرقت در نهاوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۹۱۹۳
دستگیری سارق و کشف ۶ فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان و کشف 6 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری امکانات قانونی و سازمانی و شگردهای خاص پلیسی، یک سارق سابقه دار اهل یکی از استان های همجوار را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته به 6 فقره سرقت اعتراف کرد و اظهار داشت، این سرقت ها را با همدستی 2 نفر دیگر انجام داده که اقدامات قانونی و قضائی برای دستگیری همدستان وی نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی در خصوص شگرد سرقت این سارقان، بیان کرد: 3 سارق شناسایی شده که غیر بومی و اهل یکی از استان های همجوار با استفاده از خودرو شخصی در محلات و اماکن مختلف سطح شهر از غفلت مالباختگان سوء استفاده و اقدام به سرقت منازل و اماکن خصوصی کرده و سریعا از شهرستان متواری می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اهمیت مشارکت های عمومی در امر پیشگیری از سرقت به شهروندان محترم توصیه کرد: نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون نصب دوربین های مدار بسته، استفاده از قفل و درب های محکم و مطمئن، عدم نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضریب امنیت منازل و دیگر اماکن خصوصی اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس 110 به پلیس گزارش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز