جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان خبر داد:

دستگیری ۹ سارق و کشف ۳۵ فقره سرقت در نهاوند

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۱۰۰۶
دستگیری ۹ سارق و کشف ۳۵ فقره سرقت در نهاوند
جانشین انتظامی استان از دستگیری 9 سارق و کشف 35 فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ضربتی وعملیاتی یگان های انتظامی شهرستان" نهاوند" در 72 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی سرقت و همچنین پیشگیری موثر از آن، تیم های ویژه اجرایی در یگان های انتظامی این شهرستان تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بر این اساس طی72 ساعت گذشته اقدامات گسترده اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان انجام و در نهایت ماموران انتظامی با بهره گیری از ظرفیت های سازمانی و قانونی همچنین اشرافیت اطلاعاتی کامل و استفاده از شگردهای خاص و فنی پلیسی، 9 سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته به تعداد 35 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این طرح یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و پرونده های قضائی جداگانه در این راستا تشکیل و از طریق مراجع قضائی تحت رسیدگی می باشد .

این مقام انتظامی در پایان با اعلام این که در پیشگیری موثر و کار آمد از سرقت، اساسی ترین و کلیدی ترین نقش را شهروندان محترم ایفا می کنند، افزود: احساس مسئولیت و عدم سهل انگاری در خصوص رعایت نکات ایمنی و بازدارنده همچنین استفاده از تکنولوژی های به روز از جمله دوربین مداربسته، سیستم های اعلام خطر و دزدگیر همچنین دقت نظر واجرای توصیه ها و هشدارهای پلیسی در این خصوص از مهمترین اولویت های مورد تاکید برای ایفای نقش شهروندان در تحقق پیشگیری اجتماعی از جرایم علی الخصوص پیشگیری از بروز انواع سرقت هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز