فرماندار ویژه ملایر:

اولویت اصلی مدیران باید ارایه خدمت صادقانه به مردم باشد

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۱۹۴۴
اولویت اصلی مدیران باید ارایه خدمت صادقانه به مردم باشد
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی کار دولت تدبیر و امید، گفت که تمام همّ و غمّ و اولویت مجموعه مدیران این شهرستان در روزهای پایان کار دولت دوازدهم باید تلاش برای ارایه خدمت صادقانه به مردم باشد و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قدرت الله ولدی در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ملایر اظهار داشت: هیچ تغییر و جابجایی در مجموعه مدیران این شهرستان نداریم و تا پایان دولت تدبیر و امید و شروع فعالیت دولت سیزدهم، مدیران نباید از هیچ خدمتی به مردم و انجام وظایف مربوطه کوتاهی کنند.

وی تاکید کرد: همانطور که دولت تدبیر و امید از همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در حوزه مدیریت استفاده کرد، در دولت سیزدهم نیز اینگونه است.

فرماندار ویژه ملایر ضمن تقدیر از عملکرد خوب مدیران و بخشداران این شهرستان به ویژه در انتخابات ۱۴۰۰، افزود: ملایر در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد موفق عمل کرد و با تلاش شبانه‌روزی مجموعه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزود.

ولدی با اشاره به تلاش و زحمات بخشداران چهار بخش تابعه این شهرستان در کنار مجموعه عوامل اجرایی انتخابات، گفت: بخش مرکزی ملایر با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت یکی از بزرگترین بخش‌های استان است.

ملایر در انتخابات ۱۴۰۰ موفق عمل کرد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان نیز دراین مراسم برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در استان و شهرستان ملایر را قابل تقدیر دانست و گفت: انتخابات این شهرستان با مدیریت خوب فرماندار و مجموعه عوامل اجرایی در نهایت امنیت و آرامش، بدون مشکل و چالش برگزار شد.

«ابوالقاسم الماسی» با اشاره به ویژه بودن انتخابات ۱۴۰۰ از نگاه مردم، اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی از نگاه محلی و انتخابات ریاست جمهوری از بعد داخلی و خارجی دارای حساسیت بالایی و اهمیت زیادی است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با اشاره به جابجایی‌های انجام شده در حوزه مدیران و بخشداران، گفت: تغییر مدیران می‌تواند منشاء تاثیرگذاری و خدمتگزاری بهتر به مردم باشد.

الماسی، تعهد، مسئولیت، دانش، آگاهی، تسلط به امور و حوزه کاری، تلاش برای رفع مشکلات و برقراری ارتباط با مردم را از جمله عوامل و شاخص‌های مدیر موفق دانست و افزود: بخشداران از نگاه مردم دارای جایگاه ویژه و خاصی هستند که باید هر روز در جهت حل مشکلات مردم و برآورده کردن مطالبات و نیازهای بخش تلاش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز