قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

عملیات مرصاد با مشارکت مردم موجب شکست دشمن شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۱۹۴۷
عملیات مرصاد با مشارکت مردم موجب شکست دشمن شد
قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد با مشارکت مردم موجب شکست سنگین و خواری دشمن شد تا به عنوان مظهر ایستادگی و مقاومت در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و ایران اسلامی ثبت و ضبط شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی خاکسار قهرودی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، افزود: دشمن در این روز با حرکتی مزدورانه و جاسوسانه تلاش کرد به کشور نفود کند و مردم با مشارکت در عملیات مرصاد در برابر آن‌ها ایستادند.

وی اظهار داشت: رشادت های شهیدان بزرگواری همچون شهید شهبازی در برابر دشمنان موجب پیروزی در عملیات مرصاد شد.

خاکسار قهرودی عنوان کرد: ایران اسلامی برای مظلومان دنیا، به عنوان سرمشق ایستادگی و مقاومت معرفی شده است.

وی بیان کرد: در این عملیات دشمن با خیال خام تلاش کرد جنگ را به گونه ای دیگر برای خود به پایان برساند که با حضور رزمندگان و مشارکت مردم این خیال خام برملا شد.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: اگر امروز در کمیته امداد امام خمینی (ره) توفیق بزرگ خدمت نصیب همکاران شده به خاطر این است که مردم شایسته این خدمت هستند.

وی ادامه داد: عملیات مرصاد یکی از موارد کوچک در برابر حضور پرشور ملت ایران در عرصه های مختلف به حساب می آید.

خاکسار قهرودی بیان کرد: امروز کمیته امداد به واسطه انجام رسالت خویش در رابطه با برطرف کردن مشکلات محرومان از خدمات مسوولان تشکر می کند.

وی با اشاره به خدمات پیمان ترکمانه در همدان افزود: اشتغال و مسکن ۲ موضوع بسیار مهمی است که در محور خودکفایی مددجویان به کار گرفته می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: در پنج سال گذشته مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان، با پشتکار و تلاش مضاعف خدمات ارزشمندی را در استان همدان به جای گذاشت.

ظاهر پورمجاهد با اشاره به اینکه کار در کمیته امداد ذخیره آخرت است، افزود: کمک و تلاش برای بهبود وضعیت نیازمندان کار خیر است و توشه آخرت محسوب می شود.

وی عنوان کرد: در چند سال گذشته در توسعه مشاغل خانگی، خود اشتغالی و تامین اقلام اساسی خانوارها تلاش های ویژه ای صورت گرفت.

پورمجاهد با اشاره به اینکه همدلی و ارتباط بسیار خوبی در بین مدیران استان همدان برقرار است، تصریح کرد: کار و ارتباط با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان دلی است و وقتی یک خانواده خودکفا می شود، همه از آن لذت می برند.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال و ایجاد گروه های کارآفرین، کارهای بزرگی در این استان صورت گرفت و در این رابطه همدان در سال های اخیر در صدر کشور بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بیان کرد: در حوزه مسکن محرومان نیز تلاش ارزشمندی انجام شد و سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی افتتاح و ۱۵ هزار واحد نیز بازسازی شد.

وی افزود: جشن تامین مسکن روستایی برای همه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

در این آیین «محمد رسول شیخی زاده» به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان معرفی و از خدمات «پیمان ترکمانه» مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز