فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:

۱۲ سارق در نهاوند دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۳۹۷۰
۱۲ سارق در نهاوند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه و دستگیری 12سارق و کشف 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس نهاوند با استفاده از توان و ظرفیت های سازمانی و قانونی و تشکیل تعداد 10 اکیپ ویژه تجسس و گشت های فعال، طی یک هفته گذشته طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه و سرقت های خرد همچنین طرح عملیاتی کنترل سارقان حرفه ای و سابقه دار را با هماهنگی و دستور مقام قضائی و با ورود به مخفیگاه سارقان در سطح شهرستان اجرایی کرد.

وی افزود: در پی این اقدامات پلیسی توسط یگان های اجرایی شهرستان، 7 سارق حرفه ای و سابقه دار موتورسیکلت و 5 نفر در خصوص سایر سرقت ها دستگیر و 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که متهمان در بازجویی های فنی، به 11 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت های عمومی در امر پیشگیری از سرقت، به شهروندان توصیه کرد: نسبت به رعایت نکات ایمنی موثر در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه، نصب دوربین های مدار بسته، استفاده از قفل و درب های محکم و مطمئن، عدم نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس 110 به پلیس گزارش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز