رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

۲۲ خبرنگار نهاوندی در رسانه های محلی و سراسری فعالیت دارند

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۷۵۲۰
۲۲ خبرنگار نهاوندی در رسانه های محلی و سراسری فعالیت دارند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، گفت: در شهرستان نهاوند ۲۲ خبرنگار فعالیت دارند که در ماهنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای کشور، اظهار کرد: رسانه‌ها، به عنوان یکی از ارکان اساسی جامعه علاوه بر اطلاع‌رسانی رویداد‌ها در هدایت، اصلاح و تغییر افکار جامعه نقشی بی‌بدیل دارند.

وی با تاکید بر  اهمیت سواد رسانه ای و نقش خبرنگاران در این حوزه و همچنین صداقت در انتشار اخبار، گفت: رسانه در جایگاه خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و سهم خبرنگاران در امپراطوری رسانه امروز را مصداق جنگ نابرابر دانست و همین امر تلاش و اهمیت آنان را در راستای تهیه خبر را دوچندان می کند.

WhatsApp Image 2021-08-08 at 12.24.02

امیر بحیرایی با بیان اینکه گزاف نیست اگر بگوییم دنیای بی‌رسانه، دنیای مرده، منجمد و بی‌روحی است که تا کرانه‌های پیشرفت و توسعه فرسنگ‌ها فاصله دارد تأکید کرد: در شهرستان نهاوند ۲۲ خبرنگار فعالیت دارند که در ماهنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعالیت می‌کنند.

وی گفت: به مناسبت «هفته خبرنگار» برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با امام جمعه، گلباران مرقد مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و تدارک دیده شده بود که به اجرا درآمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نهاوند از آغاز بکار نمایشگاه روز خبرنگار در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از جلوه های کار خبری عکاسی است که امید است با نمایش عکس هایی از فضاهای توریستی و طبیعت و اجتماعی شهرستان بتوان پتانسیل های موجود شهرستان در حوزه توریسم را بالفعل نمود.

وی با اشاره به اینکه عکس ها به عنوان سفیران فرهنگی و هنری بتوانند رسالت خبری و آگاهی بخشی را بخوبی ایفا کنند، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر حمایت خود را از هنرمندان عکاس در برپایی گالری و نمایشگاه اعلام می دارد.

بحیرایی گفت: «نمایشگاه عکس بداهه» با ۵۰  اثر از آقایان محمد نهاوند و رضا نادری از هنرمندان عکاس شهرستان نهاوند از روز یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۷ به مدت ۷ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند  برگزار و اماده بازدید علاقمندان می باشد.

WhatsApp Image 2021-08-08 at 12.26.19

تجدید میثاق خبرنگاران نهاوند با آرمان‌های شهدای والامقام

گفتنی است همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اصحاب رسانه شهرستان نهاوند به همراه جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بات حضور بر مرقد شهدای گمنام در تپه ابوذر با آرمان‌های شهدای تجدید میثاق کردند.

همچنین به مناسبت هفته خبرنگار نمایشگاه عکس با عنوان بداهه با موضوع آزاد در محل دائمی نمایشگاههای اداره ارشاد اسلامی افتتاح شد، در این نمایشگاه ۳۰ اثر با موضوعات مختلف در قطعه‌های ۵۰ × ۶۰ سانتی متر از آثار محمد نهاوندی و رضا نادری به نمایش درآمده که افراد می‌توانند به مدت یک هفته در نوبت صبح و بعدازظهر می‌توانند از آن بازدید ‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز