فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در نهاوند

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۲۰۰۹۸
دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از اجرای طرح عملیاتی یگان های انتظامی با محوریت پیشگیری از سرقت و دستگیری 7 سارق و کشف 12 فقره سرقت در 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی سرقت و همچنین پیشگیری موثر از آن، تیم های ویژه اجرایی در یگان های انتظامی این شهرستان تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بر این اساس در 72 ساعت گذشته اقدامات گسترده اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان انجام و ماموران انتظامی با بهره گیری از ظرفیت های سازمانی و قانونی همچنین اشرافیت اطلاعاتی کامل و استفاده از شگردهای خاص و فنی پلیسی، 7 سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های فنی، به 12 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که در پیشگیری موثر و کار آمد از سرقت، اساسی ترین و کلیدی ترین نقش را شهروندان محترم ایفا می کنند، گفت: احساس مسئولیت در خصوص رعایت نکات ایمنی و بازدارنده همچنین استفاده از تکنولوژی های به روز از جمله دوربین مدار بسته، سیستم های اعلام خطر و دزدگیر و دقت نظر و اجرای توصیه ها و هشدارهای پلیسی، از مهمترین اولویت های مورد تاکید در تحقق پیشگیری از جرایم، مخصوصا پیشگیری از بروز انواع سرقت هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز