فرماندار همدان:

توزیع چغرافیایی نانوایی های همدان مناسب نیست

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۲۳۵۰۳
توزیع چغرافیایی نانوایی های همدان مناسب نیست
فرماندار همدان با بیان اینکه ۵۸۵ نانوایی در سطح شهرستان داریم که به طور میانگین روزانه هفت تا هشت کیسه سهمیه آرد دارند اما توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها مناسب نیست گفت: تعطیلی غیر مجاز نانوایی‌ها پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدعلی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاربری‌های خدماتی مورد نیاز متناسب با سرانه جمعیتی در مناطق مختلف شهر همدان تامین نشده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری باید کاربری‌های مورد نیاز را در طرح تفصیلی و طرح جامع شهر همدان پیش‌بینی کنند گفت: تغییر کاربری واحدهای صنفی نانوایی و دیگر کاربری‌های خدماتی اشتباهی بزرگ است که نباید اجازه دهیم اتفاق بیفتد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در مردادماه حدود ۱۳۵ هزار کیسه آرد در نانوایی‌های همدان توزیع شده و هیچ مشکلی از نظر کمبود آرد نداریم ادامه داد: قیمت نان از جمله عوامل مرتبط با خروج آرد از شبکه و فروش غیر مجاز آن به سایر بخش‌هاست که امیدواریم در استان هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه ۵۸۵ نانوایی در سطح شهرستان داریم که به طور میانگین روزانه هفت تا هشت کیسه سهمیه آرد دارند اما توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها مناسب نیست گفت: اتحادیه نانوایان باید جدی‌تر پای کار باشد و علاوه بر پیگیری و رفع مشکلات صنفی نانوایان نظارت بیشتری بر واحدهای نانوایی داشته باشد.

محمدی در پایان سخنانش اظهار کرد: تعطیلی غیر مجاز نانوایی‌ها پذیرفتنی نیست و متخلفان در صورت تکرار قطع سهمیه و مجوز آنها خلع ید خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز