نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

مدیران کارآمد زمینه ساز تحقق عدالت در جامعه هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۶۸۰۲
مدیران کارآمد زمینه ساز تحقق عدالت در جامعه هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه بخشی از عدالت با قانون و انتخاب مدیران کارآمد محقق می شود گفت: آنچه می‌تواند عدالت و رضایت‌مندی را در جامعه ایجاد کند، مدیر توانمند است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در استانداری همدان ابراز امیدواری کرد: دولت سیزدهم با انتخاب مدیران توانمند و کارآمد بتواند در عرصه‌های مختلف موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید قدردان فرصت‌هایی که خداوند به آنها عنایت کرده، باشند و تا آخرین روز مسئولیت از آن نیز به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه یکی‌ از اقداماتی که در دولت سیزدهم باید انجام شود، کور کردن و بستن سرچشمه‌های فساد در کشور است تاکید کرد: آنچه در دنیا و آخرت ماندنی است میزان خدمتی است که به مردم می‌شود.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: منشا خیلی از مشکلات کشور که در فضای سیاسی ایجاد می‌شود، فاصله‌گرفتن از عقلانیت است.

وی با اشاره به مشکلات فراوان مردم به ویژه در بخش اقتصادی اضافه کرد: مدیران باید با ارائه راهکارهای موثر در پی رفع مشکلات جامعه باشند.

169033271

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حق مردم این است که مطالبه‌گر باشند و در مقابلش نیز باید پاسخ مشخص دریافت کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان بین‌المللی به صورت شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: همه ما موظف به اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات دولت و نظام به مردم هستیم چراکه  مردم توقع بیان دستاوردها از نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت خاطرنشان کرد: دولت‌ها اجاره‌نشین نظام‌ هستند و همه باید به دنبال خدمت به مردم باشند.

وی تصریح کرد: همدلی و اتحادی که برای توسعه استان در بین ارکان نظام وجود دارد، قابل قدردانی است و امیدواریم دولت جدید از مشکلات مردم گره‌گشایی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز