فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

۶ طرح پیشرفت و آبادانی در نهاوند افتتاح می شود

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۶۷۴۶
۶ طرح پیشرفت و آبادانی در نهاوند افتتاح می شود
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از افتتاح 6 طرح پیشرفت و آبادانی و ۶ طرح تولیدی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه عبور از مشکلات کشور است اضافه کرد: با ترویج فرهنگ انقلابی‌گری، روحیه همدلی و همبستگی رزمندگان دفاع مقدس می‌توان از مشکلات کشور سربلند عبور کرد.

وی گفت: دفاع مقدس گرانبهاترین یادگار ارزشمند دلاورمردان ایران اسلامی و شهداست و این افتخار نصیب ملتی شده که ولایتمدار و در خط مقام معظم رهبری و امام راحل حرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما مقتدریم» عنوان کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس باعث شد نه تنها دست بیگانگان از کشور اسلامی را کوتاه کرد که با جانفشانی رزمندگان و پشتیبانی‌های مردم، اقتدار ایران اسلامی به بالاترین نقطه رسید و باعث نا امیدی دشمن شد.

وی عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، بهره‌گیری از راویان دفاع مقدس برای تشریح ایثارگری و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس در فضای مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات به صورت مجازی و حقیقی را از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس دانست.

مختاری افزود: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت با همکاری آموزش و پرورش، تجلیل از بانوان فعال و برگزاری حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

وی در پایان از افتتاح ۶ طرح پیشرفت و آبادانی و ۶ طرح تولیدی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تمام سازمان‌ها باید یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران را زنده نگاه دارند که در این راستا هر سازمان و نهادی متناسب با شرایط خود تکریم خانواده شهدا را در دستور کار قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز