مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

دوره‌های دانش‌افزایی مشاوران ازدواج به‌عنوان سند پژوهشی تدوین شوند

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۸۳۸۴
دوره‌های دانش‌افزایی مشاوران ازدواج به‌عنوان سند پژوهشی تدوین شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دوره‌های دانش‌افزایی مشاوران ازدواج به‌عنوان سند پژوهشی تدوین شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حمید سیفی با حضور در محل برگزاری دوره ملی مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که به میزبانی استان همدان با حضور کریمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به همه فعالان این حوزه، گفت: امروز ورزش و جوانان دو بال جداناشدنی از یکدیگر هستند که اهداف مشترکی را برای تعالی انسان دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه آموزش‌ها و آگاهی‌های قبل از ازدواج نقش قابل‌توجهی در کاهش اختلافات و همچنین طلاق در جامعه دارد، گفت: امروز باید برای توسعه آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف خصوصاً ازدواج بیش‌ازپیش وارد عمل شویم که خوشبختانه با همراهی مقام عالی وزارت و توجه ویژه ایشان به حوزه جوانان این اقدام مبارک در استان همدان متمایزتر پیش کلید خورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه مشاورین ازدواج باید از منابع معتبر و یکسان برای راهنمایی جوانان استفاده کنند تا جوانان دچار گمراهی نشوند، گفت: باید سرفصل‌های مشترک و معتبر در این زمینه در کلاس‌ها تدریس شود.
وی با بیان اینکه امروز باید این کارگاه‌ها در سراسر کشور توسعه پیدا کنند، تاکید کرد: باید دوره‌های دانش‌افزایی مشاوران ازدواج به‌عنوان یک سند پژوهشی تدوین شوند تا بتوانیم موارد و موضوعات مطرح شده را در سراسر کشور با یک جمع‌بندی مناسب در اختیار جامعه هدف قرار دهیم.
سیفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 مرکز مشاوره ازدواج در استان همدان در حال فعالیت هستند که اقدامات خوبی در راستای تشویق جوانان به ازدواج آگاهانه انجام داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز