نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

توسعه اشتغال و تولید گره‌گشای مشکلات استان است

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۳۰۹۵
توسعه اشتغال و تولید گره‌گشای مشکلات استان است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان ظرفیت های بسیار برجسته ای دارد و توسعه، اشتغال و تولید، گره گشای مشکلات این استان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه در شورای اداری استان همدان افزود: از استاندار جدید با همه وجود حمایت می کنیم تا استاندار منصوب دولت آیت الله رییسی در همدان موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان برنامه داریم و امیدواریم این برنامه ها به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، اظهار داشت: در شرایط کنونی سه موضوع توسعه، اشتغال و تولید به صورت کوتاه شده «تات» گره گشای مشکلات است.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ملایر شهر جهانی «مبل و منبت» و شهر جهانی «انگور» است و باید برای ایجاد توسعه اشتغال و تولید این شهرستان برنامه ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰ درصد صادرات استان متعلق به شهرستان ملایر است و محصول کشمش آن به صورت خام فروشی صادر می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع های آبرسانی روستایی پروژه بزرگی است، تصریح کرد: ۷۱ پروژه آبرسانی روستایی در استان داریم که تنها یکی از آن ها در شهرستان ملایر احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مسکن شهرستان باید برطرف شود، اضافه کرد: پروژه های آبیاری نوین در شمال استان به خوبی اجرا شده اما در جنوب استان این موضوع ضعیف کار شده است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: کشت محصولات گلخانه ای، کمک بسیار زیادی به مدیریت منابع آب می کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نگاه عدالت محور گره گشای مشکلات مردم در نقاط مختلف استان است.

«کیومرث سرمدی» اظهار داشت: شهرستان اسدآباد از عقب ماندگی ها و عدم توجه رنج می برد و سرمایه گذاری در این شهرستان رنگ و بوی آنچنانی ندارد.

وی ادامه داد: گردنه اسدآباد کریدور غرب به شرق کشور است که باید با استفاده از اعتبارات ملی به آن توجه کرد.

وی افزود: ۱۲ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی برای استان همدان جذب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز