نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

پنجره واحد شورای هماهنگی دستگاه نظارتی تشکیل شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۳۰۹۷
پنجره واحد شورای هماهنگی دستگاه نظارتی تشکیل شود
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: پنجره واحد شورای هماهنگی دستگاه نظارتی به منظور شتاب دادن به سرمایه گذاری در استان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای اداری افزود: در صورت راه اندازی این پنجره، واحدها و طرح ها بزرگ برای آغاز به کار نیازمند مجوز فعالیت، از این محل مجوز لازم را دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: برخی از مدیران به علت نگرانی از نظارت های دستگاه های نظارتی کار انجام نمی دهند در حالیکه پس از دریافت مجوز از پنجره واحد ، نگرانی آنها رفع می شود.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: تعطیل بودن برخی ادارات زمینه جلب سرمایه گذار در همدان را بسیار مشکل کرده و نبود فرصت شغلی سبب مهاجرت جوانان تحصیلکرده و جویای کار شده است.

وی تاکید کرد: معطل کردن سرمایه گذار پذیرفتنی نیست بنابداین باید همه دستگاه ها در این زمینه کمک حال سرمایه گذاران باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی طی چند سال گذشته تشکیل نشده است و مدیران در حمایت از سرمایه گذار و برداشتن موانع پیش روی آنها ریسک نمی کنند.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: نیروهای انقلابی در مجلس شورای اسلامی و دولت پای کار آمدند بنابراین این دولت و مجموعه های انقلابی محکوم به موفقیت هستند و مردم امید به حل مشکلات موجود بستند.

وی خواستار بکارگیری نیروهای انقلابی در بدنه دولت شد و افزود: خواسته رهبری انقلاب اسلامی تکیه مسئولان به جوانان مومن، معتقد و انقلابی است.

وی افزود: یکی از توصیه مکرر رهبری فرزانه انقلاب به مسئولان ، حضور آنها در بطن و میان مردم است و آیت الله رییسی این موضوع را به خوبی اجرایی کردند.

حجت الاسلام فلاحی اضافه کرد: حضور مسئولان بین مردم اصل اعلام همدردی با مردم است و در ادامه باید کار عملی را ببینم همچنین کارهای زیادی در کشور صورت گرفته که باید به مردم گفت.

وی اظهار داشت: یکی از نیازهای کنونی استان راه اندازی سایت مسکن در همدان است این در حالی است که در همه استان ها ثبت نام آغاز شده اما با وجود بالا بودن میزان ودیعه و اجاره مسکن ناشی از عدم نظارت، در همدان سایت بسته است.

وی ادامه داد: ۲۰ هزار نفر برای مسکن در همدان ثبت نام کردند که از این تعداد پنج هزار نفر  پذیرفته شده و یک هزار و ۵۰۰ نفر پول واریز کردند.

حجت الاسلام فلاحی درباره آبرسانی از سد تالوار به همدان گفت: این طرح به عنوان سفر رهبری انقلاب به همدان ۱۷ سال طول کشید و در سفر اخیر وزیر نیرو به همدان از مسئولان خواستند آب به وضعیت جیره بندی نرسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز