رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند خبر داد:

رسیدگی به ۹۷۶ پرونده قاچاق در تعزیرات نهاوند

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۰۵۶۹
رسیدگی به ۹۷۶ پرونده قاچاق در تعزیرات نهاوند
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند، گفت: ۹۷۶ پرونده قاچاق در تعزیرات نهاوند رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قاسم بازدار با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته ۹۷۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت افزود: در بخش کالا و خدمات ۶۸۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که ۳۷۰ فقره آنها مختومه شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا متخلفان به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۷۲۰ تومان جزای نقدی محکوم شده‌اند افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز ۸۰ فقره پرونده وارده داشتیم که پس از رسیدگی به آنها ۷۸ فقره آن مختومه اعلام شد و در مجموع متخلفان به ۲۲۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۲۲ تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند افزود: در حوزه بهداشت و درمان ۱۲۹ پرونده وارده مورد رسیدگی قرار گرفته که ۱۲۴ مورد آن مختومه و مجموعا پرداخت ۴۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حوزه هیات بدوی ۸۱ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که ۷۷ مورد آن مختومه شده و  به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۴۰ تومان محکوم شده‌اند.

بازدار همکاری مردم برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز را مهم دانست و گفت: از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از قاچاق کالا و یا احتکار، انبارها و مراکزی را که در آن کالای قاچاق نگهداری می‌شود را به شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت و معدن و یا ۱۳۵ اداره تعزیرات اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با دقت بیشتری نانوائی‌ها را رصد کرده و به فعالیت آنها به ویژه در زمینه وزن و کیفیت نان ورود پیدا کرده‌ایم گفت: شکایتی که اغلب نانوایی‌های شهرستان در خصوص نان دارند مربوط به کیفیات آرد است که البته این موضوع به کارخانه‌های آرد برمی‌گردد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: در حوزه توزیع مرغ و تخم مرغ نیز پیگیری‌های لازم از سوی اداره صمت و اتاق اصناف صورت گرفته که خوشبختانه مشکل عمده‌ای وجود ندارد و فقط تعداد انگشت‌شماری از مرغ فروشیها مبادرت به فروش مرغ بیشتر از قیمت مصوب کردند که با آنان نیز برخورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز