۵۸ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نهاوند دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۷:۳۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۵۳۱۲
۵۸ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نهاوند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 58 متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان های اجرایی پلیس در یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس شهرستان نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در یک هفته گذشته، با هدف ارتقاء آرامش شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان را اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می توان به کشف 25 فقره انواع سرقت، توقیف 14 دستگاه موتورسیکلت و 28 دستگاه خودروی متخلف و مزاحم و 450 گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که تعداد 58 نفر متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل 9 نفر سارق، 37 معتاد و خرده فروش و 12 نفر در حوزه سایر جرایم دستگیر شده اند، گفت: پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز