شمیم و ترنم اذان را باید در سطح استان و کشور جاری کنیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۷۴۶۷
شمیم و ترنم اذان را باید در سطح استان و کشور جاری کنیم
نماز و اذان کار اعتقادی است و در این زمینه باید با دل جلو برویم. بو، شمیم و ترنم اذان را باید در سطح استان و کشور جاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مهدی باب‌الحوائجی دوشنبه ۸ آذرماه در دومین جلسه دبیرخانه جشنواره اذان، اظهار کرد: کار جشنواره سراسری اذان، کار مجموعه استان همدان است پس تمام ظرفیت‌های ادارات کل که وظائفی برای آن‌ها نوشته شده باید به میدان، بیاوریم.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه باید استان را یک‌صدا برای برگزاری این جشنواره، بسیج کنیم، تصریح کرد: نگاه ما به این جشنواره نگاه اداری و اجرایی نیست هرچند که از پتانسیل ادارات، استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نماز و اذان کار اعتقادی است و در این زمینه باید با دل جلو برویم. بو، شمیم و ترنم اذان را باید در سطح استان و کشور جاری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در رابطه با برگزاری جشنواره ملی اذان در استان، توضیح داد: این جشنواره برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود و میزبانی همدان نشان دهنده پتانسیل استان، برای برگزاری این جشنواره‌هاست.

باب‌الحوائجی ادامه داد: این جشنواره می‌تواند یک برندسازی برای استان باشد و یک فضایی ایجاد می‌کند که استان همدان را به شایستگی معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعه بندی، سطح بندی و رده سنی باید در بخش‌های مختلف جشنواره مانند؛ داستان، مقاله، انشا و نقاشی رعایت شود و با استفاده از ظرفیت‌های ملی، هیئت داوران شناسایی شوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز