وزیر ورزش و جوانان؛ فردی ورزشی همراه با دیدگاه جوان باوری و جوان یاوری است

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۷۸۳۹
وزیر ورزش و جوانان؛ فردی ورزشی همراه با دیدگاه جوان باوری و جوان یاوری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: وزیر ورزش و جوانان؛ فردی ورزشی همراه با دیدگاه جوان باوری و جوان یاوری است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار مشترک نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر شکوه فر، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از توجه ویژه و حمایت‌های مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان همدان، گفت: انتخاب دکتر سجادی از طرف ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان سکان‌دار وزارت ورزش و جوانان اقدامی بسیار پسندیده بود که به توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی بسیار کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان سال‌های سال آرزوی انتصاب فردی ورزشی در رأس وزارت ورزش و جوانان را داشتند، گفت: خوشحالیم امروز در چرخه خدمت به ورزش و جوانان قرار داریم امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با حمایت‌های شما مباحث مهم حوزه ورزش و جوانان را در استان همدان پیگیری و اهداف ترسیم شده را اجرایی کنیم.

سیفی با اشاره به تأکیدات ویژه مقام عالی وزارت در حوزه‌های مختلف خصوصاً جوانان، گفت: دکتر سجادی فردی ورزشی توأم باروحیه و دیدگاه جوان باوری و جوان یاوری هستند که گواه آن انتصابات ایشان در حوزه‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در استان همدان نیز به تاسی از رهنمودهای مقام عالی وزارت توجه ویژه به جوانان وجود دارد و همواره مباحث پیرامون این عزیزان در جلسات مختلف با سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین مجامع خیرین ازدواج موردتوجه قرار دارد، گفت: امیدواریم در ادامه راه بتوانیم به اهداف عالیه ترسیم شده در این حوزه دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه دکتر سجادی به جایگاه و منزلت خانواده معزز شهدا، گفت: دکتر سجادی همواره نگاه ویژه‌ای به تربیت‌بدنی خانواده معظم شهدا داشته و طی سالیان گذشته آموزش‌های رایگانی در حوزه‌های ورزشی به جامعه هدف خانواده شهدا ارائه کرده‌اند.

استخر اسدآباد در آستانه بهره برداری است/افتتاح 13 پروژی طی یک سال گذشته در استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در شهرستان اسدآباد با توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و حمایت‌های استاندار محترم همدان، گفت: طی یک سال گذشته در استان همدان 13 پروژه ورزشی افتتاح شده و تکمیل پروژه‌های حائز اهمیت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زمین چمن طبیعی شهرستان اسدآباد واقع در اداره شهرستان پس از 4 دهه احیاء شده و به‌محض مساعد بودن شرایط عملیات بذرپاشی آن انجام خواهد شد، گفت: در خصوص استخر شهرستان نیز طی رایزنی‌های صورت‌گرفته با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پروژه به‌صورت مشروط جهت مشخص‌شدن معایب احتمالی تحویل شده است تا دراسرع‌وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

سیفی با اشاره به تحویل پست گاز و همچنین قول مساعد شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای احداث محل این پست طی چند روز آینده گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این پروژه به‌صورت رسمی باشیم.

وی گفت: شهرستان اسدآباد دارای 39 مکان ورزشی است که از این تعداد 24 مکان دولتی و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است اما امیدواریم با نگاه ویژه جنابعالی شاهد تحول ویژه در بحث توسعه زمین‌های چمن مصنوعی روستایی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 زمین چمن مصنوعی در شهرهای اسدآباد و آجین از محل اعتبارات ملی در شهرستان داریم که مورد بهره‌برداری قرارگرفتن است، گفت: در بحث پروژه‌های ورزشی استانی نیز امسال با مساعدت نماینده مردم شهرستان اسدآباد 4 میلیارد و 840 میلیون تومان ویژه 5 پروژه ورزشی این شهرستان از محل اعتبارات در اختیار نماینده، ملی و استانی مصوب شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز