دولت سیزدهم، دولت مردم و حرکت‌های مردمی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۱۷۷۶
دولت سیزدهم، دولت مردم و حرکت‌های مردمی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردم و حرکت های مردمی است، گفت: انگیزه جدی برای خدمت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران اجرایی استان در این دولت است.

ب‍ه گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی باب الحوائجی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی زنان و خانواده استان همدان، افزود: یکی از وظایف و برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای حکمرانی خوب، ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی و کاهش افسردگی‌های ادواری است که کارگروه اجتماعی اداره آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و کارکرد کارگروه های تخصصی اظهار داشت: مهم‌ترین افرادی که باید برای مسایل اجتماعی تصمیم بگیرند در این کارگروه دور هم جمع شده اند تا با عزمی جزم برای انجام کارهای اجتماعی تلاش کنند.

وی گفت: برهمین اساس حضور مدیران کل در جلسات کارگروه‌های اجتماعی و سیاستگذاری‌ متناظر در سطح استان همدان ضروری است.

معاون سیاسی استاندار همدان افزود: فصل تخصیص بودجه در کشور آغاز شده و دستگاه‌های اجرایی باید حق استان را از اعتبارات وزارتخانه ها در حوزه‌های مختلف جذب کنند. 

به گفته باب الحوائجی، آسیب‌های اجتماعی حوزه بسیار حساسی است و کانال‌های جذب بودجه برای این حوزه باید شناسایی شود.

وی تصریح کرد: مستندسازی یکی از ارکان این کارگروه است که باید اطلاعات آن به صورت واقعی ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: ۱۰ پروژه بزرگ و مرتب اجتماعی در ۱۰ شهرستان تابعه استان با هدف رعایت مسائل مختلف اجتماعی و ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه تعریف شود تا برنامه های اجتماعی بر اساس آن اجرایی شود.

وی افزود: همه کارگروه‌های تخصصی استان همدان در حوزه های مختلف در حال فعالیت برای بازگشت به فرآیند خود همچون زمان قبل از شیوع کرونا هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز