۱۶ دستگاه موتورسیکلت تحویل محیط‌بانان محیط زیست استان همدان شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۷۸۸۶
۱۶ دستگاه موتورسیکلت تحویل محیط‌بانان محیط زیست استان همدان شد
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان، گفت: ۱۶ دستگاه موتورسیکلت (۲۵۰ سی.سی) با کیفیت بالا و مخصوص مناطق کوهستانی تحویل محیط بانان حوزه محیط زیست این استان شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رضا دانش پژو با اعلام این خبر، افزود: استان همدان دارای ۶ منطقه حفاظت شده بوده که این مناطق دارای تپه ماهوری و سخت گذر هستند بر این اساس برای گشت زنی و کنترل آنها یکی از وسایل نقلیه پُرکاربرد، موتورسیکلت است.

وی اضافه کرد: با وجود تحویل ۱۶ دستگاه موتورسیکلت به این استان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اما تنها نیمی از نیاز محیط زیست همدان به این وسیله نقلیه رفع شد که امید می رود در مرحله دوم توزیع ، مابقی موتورسیکلت مورد نیاز تحویل استان شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان مجهز بودن به سیستم «جی.پی.اس» و چابکی و استقامت را از ویژگی های موتورسیکلت های جدید دانست و افزود: بر این مبنا می توان براحتی مسیر حرکت موتورسیکلت ها و نحوه بکارگیری این وسایل نقلیه را مدیریت و کنترل کرد.

دانش پژو ادامه داد: همچنین در صورت بروز مشکلی برای یکی از محیط بانان و نبود امکان تماس با مرکز از این طریق می توان محدوده حضور او را رصد و در صورت نیاز به کمک، در کمترین زمان امداد رسانی لازم را انجام داد.

وی گفت: از دیگر نیازهای اداره کل حفاظت محیط زیست همدان به روزرسانی خودروهای موجود است چرا که از سال ۹۱ تاکنون تنها در مقاطعی به صورت موردی نسبت به تجهیز و نوسازی ناوگان خودرویی اقدام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در اعتبارات امسال بودجه ای برای خرید خودروهای کمک دار عملیاتی محیط زیست در نظر گرفته شود تا بتوان از خودروهای به روز برای حفاظت و حراست از محیط زیست استفاده کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز