«احسان چراغی ایرانشاهی» جایزه بین المللی نمایشگاه کارتون و کاریکاتور سوریه را کسب کرد

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۰۳۵۱۸
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از دریافت جایزه اول نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور سوریه توسط هنرمند نهاوندی احسان چراغی ایرانشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه در شهر دمشق به همت وزیر فرهنگ سوریه و به دبیری رائد خلیل هنرمند و کارتونیست و مدیر سایت سوریه کارتون برای یادبود و تشکر و قدردانی از هنرمند و کمدین فقید سوری( نیهاد کالایی) در دو بخش چهره و موضوعی برگزار شد که کاریکاتوریست کشورمان موفق به کسب مقام اول این نمایشگاه شد.

بحیرایی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه هنرمندان بیش از 73 کشور حضور داشتند که احسان چراغی هنرمند نهاوندی توانست با کسب عنوان برگزیده و اولی این نمایشگاه برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود و حوزه فرهنگ و هنر شهرستان و استان بیفزاید.

وی گفت: احسان چراغی ایرانشاهی از هنرمندان خوش ذوق و برجسته شهرستان است که توانسته در سالها فعالیت هنری خود عناوین و افتخارات زیادی را برای شهرستان نهاوند کسب کند.

بحیرایی افزود: چراغی علاوه برکسب این مقام ها، منتخب هیأت داوران در بیش از چهل جشنواره بین المللی بوده و آثارش نیز به نمایشگاه جشنواره هایی چون: طنز گرافیکی لیمای پرو، پیراسکایای برزیل، جشنواره بین المللی تجسمی فجر، یمیتوس یونان و جشنواره آیلان اسپانیا راه یافته و در کاتالوگ این جشنواره ها نیز چاپ شده اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز