سیفی: تنیس‌روی‌میز استان همدان ظرفیت کسب سهمیه المپیک را دارد

۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۴۹۷۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تنیس‌روی‌میز استان همدان ظرفیت کسب سهمیه المپیک را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با شیما صفایی قهرمان تنیس‌روی‌میز استان همدان ضمن قدردانی از جدیت و سرسختی این قهرمان 18 ساله همدانی، اظهار کرد: الگوپذیری ورزشکاران و مدال‌آوران از افراد توانمند و بزرگ می‌تواند نقش اثرگذاری در موفقیت ایشان داشته باشد.

20220303125040_IMG_80100212545

وی با بیان اینکه لازمه حضور در رقابت‌های المپیک عزم جدی و سرسختی و تمرین فراوان و حساب شده است که خوشبختانه شما با بهره‌گیری از ظرفیت هیئت استان، مربیان و خانواده این توانمندی‌ها را دارا هستید، گفت: زنان و دختران ما نقش تأثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دارند لذا بر همین اساس توجه ویژه به این حوزه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه مسکن و زمین ویژه خانم صفایی و سایر قهرمانان دارای شرایط باید محیا شود، گفت: شیما صفایی الگویی ویژه برای استان و کشور است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور در اردوهای مختلف در داخل و خارج از کشور، گفت: رقابت با قهرمانان سطح یک کشور و دنیا در مسابقات موجب افزایش روحیه و توانمندی ورزشکار می‌شود.

20220303125301_IMG_8020

در ادامه نیز شیما صفایی ضمن قدردانی از زحمات و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزش استان خصوصاً ورزش بانوان، گفت: اگر دکتر سیفی در رأس ورزش استان همدان قرار نداشت امروز وضعیت ورزش بانوان در رشته‌های مختلف خصوصاً تنیس‌روی‌میز، کاراته، دوومیدانی، قایقرانی و غیره به این صورت نبود و شاید حتی در رقابت‌های ملی و فراملی نیز شرکت نمی‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه کار تیمی و مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های ورزشی استان همدان موجب مدال‌آوری می‌شود، گفت: امیدواریم در ادامه راه شاهد توفیقات بیش‌ازپیش ورزش استان در زمینه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز