هیئت‌های ورزشی استان استعدادیابی تخصصی ورزشکاران را اولویت قرار دهند

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۲۷۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت‌های ورزشی استان استعدادیابی تخصصی ورزشکاران را اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع رؤسای هیئت‌های ورزشی استان، رؤسای ادارات شهرستان‌های استان ضمن تبریک تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: طی یک سال نیم گذشته اصلاحات ساختاری متعددی در حوزه‌های مختلف دستگاه ورزش و جوانان استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه دو موضوع مهم و هزینه بر تیم فوتبال پاس همدان و نیروهای شرکتی در دستگاه ورزش و جوانان استان با همراهی مجموعه مدیریتی استان همدان و همکاری پرسنل اداره کل ساماندهی شدند که عایدات آن را در آینده‌ای نه‌چندان دور در ورزش حرفه‌ای استان خواهیم دید، گفت: خوشبختانه این اقدام پس از ۱۵ سال با مدد الهی در استان صورت‌گرفته که نویدبخش روزهای خوبی نیز خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان در بدو ورود بنده تنها در اختیار آقایان بود و با نگاه جنسیت زده اداره می‌شد، گفت: با همکاری دستگاه‌های نظارتی و هیئت‌های ورزشی این روند پس از سالیان سال اصلاح شد و امروز شاهد درخشش بانوان و دختران توانمند استان همدان در سطوح مختلف ملی و فراملی هستیم.

20220425_184735

وی با تاکید بر اینکه نباید به حواشی مغرضانه اهمیت داد و تنها برای رسیدن به هدف تبیین شده که همان اعتلای جایگاه ورزش استان است تلاش کرد، گفت: مشکلات و کمبودها در بخش‌ها وجود دارد اما باید با همدلی و هم‌افزایی نسبت به کاهش و رفع آنها قدم برداریم.

سیفی با اشاره به اینکه اعتبارات ورزشی استان همدان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۷ کاهش ۶ و نیم میلیاردتومانی داشته است، گفت: اگر حمایت‌ها و همراهی هیئت‌های ورزشی نبود و این مهم تداوم نداشته باشد قطعاً شاهد موفقیت‌هایی همچون مدال‌آوری دختران و پسران در رشته‌های مختلف نبودیم.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای ۵۴ هیئت ورزشی و بیش از ۱۵۶ سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان است که هرکدام انتظارات و خواسته‌های متفاوت دارند، گفت: در صدد هستیم با ارتباطات و روابط موجود با افراد و اشخاص مختلف اعتبارات خوبی برای استان جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه با خودباوری می‌توانیم افعال منفی را مثبت و فعل خواستن توانست است را صرف کنیم، گفت: واگذاری پاس همدان به بخش خصوصی و سایت کمپ تیم‌های ملی از موضوعاتی بود که برای دیگران قابل‌باور نبود اما امروز عملیاتی شده است.

وی افزود: مرکز استعدادیابی ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان توسط نیروهای متخصص ایجاد شده است لذا باید هیئت‌های ورزشی باهدف ترویج فعالیت حرفه‌ای با کمیته استعدادیابی ارتباط بیشتری داشته باشند تا ورزشکاران باکیفیت‌تر و توانمندتری برای رشته‌های مختلف شناسایی کنیم.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز